A MÁRKA

Történetünk

< >
A kezdet
1890

A kezdet

Az Académie Scientifique de Beauté céget Dr. Alexandre Lamotte alapította. Immár több mint egy évszázada a cég a szépségipari szolgáltatások területén használja fel szakértelmét . A híres « Princesse des Crèmes » vagy a « Princesse des Poudres », és nem elfeledve a « Rubis Pompadour »-t, a cég meglepi az egész világot a kezdetek óta.

1895

Az első szépségszalon

Mint minden nagy alapító cégnek, az « Académie » - nek saját Szépségszalonja van Párizs legelegánsabb negyedében, a Saint Honoré utca 376. szám alatt. A szalon komolyság és szakértelem területén tartós hírnevet szerez a jól felépített kezeléseknek köszönhetően.

Az első szépségszalon
Magas szintű elismerések
1895

Magas szintű elismerések

Az Académie Scientifique de Beauté egyetemesen elismert sikereit 1895-ben a dublini, 1897, 1898 és 1990-ben a párizsi, valamint 1909-ben a londoni kiállításokon magas díjakkal jutalmazzák. A márka ismertté válik.

1920

Az első „kozmetikai masszázsok”

Académie Scientifique de Beauté összeállít egy kiadványt a női szépség ápolásának művészetéről. Ez a munka egybegyűjti a márka szakemberei által javasolt különböző „kozmetikai masszázsokat” (kézi masszázs, vibrációs masszázs, masszázs indukcióval, pneumatikus masszázs).

Az első „kozmetikai masszázsok”
Az átadás
1926

Az átadás

Georges Gay, gyógyszerész és Alexandre Lamotte lelki fia, átveszi az Académie Scientifique de Beauté cég vezetését. Azóta a márka nemzedékről nemzedékre öröklődik.

1928

Az első Kozmetikus Iskola

Georges Gay létrehozza és megnyitja az első francia kozmetikus iskolát, mely Párizsban a Saint Honoré utca 376. szám alatt található, azzal a céllal, hogy átadja tudását és kozmetikusokat képezzen bőrdiagnosztika elvégzésére és a megfelelő termékeket ajánlására. A Kozmetikus Iskola lesz az egyik legjobb Párizsban és « Académie » diplomával rendelkező tanulói a legkeresettebbek között lesznek.

Az első Kozmetikus Iskola
Irodalmi művek
1929

Irodalmi művek

Georges Gay egy igazi, tudományos megközelítéshez kapcsolódó szépségkultúrát alapít meg. Közzé teszi „A szépség kultúrájáról” (« Du Culte de la Beauté »), „Higiénia és szépség” (« Hygiène et Beauté »), majd „Értékes szépségtanácsok” (« Précieux Conseils de Beauté ») műveket, melyben ragyogó tanácsokat ad, hogy mit kell tenni a kor és a bőr természete szerint. Mottója: «Csak magas minőségű termékeket használjunk és csak a legjobb szakemberekkel dolgozzunk! »

1930

Sajtóhirdetés

1930. júniusi Vogue magazinban megtalálható egy vonzó és ékesszóló Académie Scientifique de Beauté hirdetés három különböző kezelésről, melynek árai a bőr típusától függnek. Ez akkoriban újszerű volt.

Sajtóhirdetés
Aranyérem
1931

Aranyérem

Académie Scientifique de Beauté részt vesz a Párizsi Nemzetközi Koloniális Kiállításon: 8 millió látogató (33 millió eladott belépőjegy) 6 hónap alatt. Az Angkor Palota stílusában épült stand a Főkormányzó Aranyérmét kapja, aki gratulál a csodálatos pavilon művészi ízléséhez és gazdaságához.

1933

Színház- és filmcsillagok

A legismertebb hölgyek, mint a híres francia színésznők, Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva vagy Marie Glory, hamar alkalmazzák az Académie-t. A Vendégkönyvek (« Livres d'Or »), melyek a filmcsillagok az Académie Scientifique de Beauté-hez való hűségét bizonyítja, kiadásra kerültek.

Színház- és filmcsillagok
Aktív hormonok a szépség szolgálatában
1934

Aktív hormonok a szépség szolgálatában

Georges Gay, Brown Sequard és Voronof tudományos munkáinak mély tanulmányozása után megalkotja a « Vivormones »-t. Az élő hormonokat tartalmazó ampullák bőrön való alkalmazása lehetővé teszik a bőr regenerálását (első ilyen típusú kozmetikai készítmény fejlesztése). Ugyanekkor kifejleszt egy « Hormonyl » elnevezésű krémet, mely a jobb hatékonyság növelése érdekében alkalmazandó második lépésben.

1936

Az első világszabadalom

Jelentős év a nemzetközi kozmetikai iparban, különösen az Académie Scientifique de Beauté cég számára. Első alkalom, hogy a kollagén beépül a bőrápoló krémek összetételébe. A felfedezésről mindenki beszél, és egy világméretű szabadalom lesz egy éven át. Ez a kezdete a laboratóriumi úttörő munkának.

Az első világszabadalom
A megszelídített nap
1949

A megszelídített nap

Az első napozó termék bevezetését, a Bronzécran napvédő krémét, a Bronzécran fényvédő követi, melyek egyszerre maximálisan megvédik a bőrt és lehetővé teszik, valamint megkönnyítik a természetes nap okozta barnulást.

1952

Az első ápoló és hidratáló alapozó

Egy igazi ápoló alapozóként bevezetett különböző árnyalatú « Cover Cream », amely nem szárítja a bőrt, különbözött az akkoriban nagyon elterjedt „palacsinta” hatásúaktól. Különösen a fiatalok számára alkalmas, mivel jól fed, elrejt minden kis bőrproblémát (hegesedéseket, bőrpírt, tág pólusokat, kisebb pattanásokat..).

Az első ápoló és hidratáló alapozó
Egy nagy márka dinamizmusa
1953

Egy nagy márka dinamizmusa

Gérard Gay, gyógyszerész és Georges Gay fia, átveszi az Académie Scientifique de Beauté irányítását. Irányítási politikája a megújulás és a dinamizmus, amely elvezeti a márkát a híres kozmetikai brandek közé.

1954

Hydraderm

A híres « Crème Hydraderm » bevezetése. Egy modern név, mely önmagáért beszél.

Hydraderm
Az első önbarnító lotion a világon
1960

Az első önbarnító lotion a világon

« Lotion Bronz'Express Teintée » , kultusz és vezető terméke a márkának, sikerét egyedi és megalkotása óta változatlan formulájának köszönheti. Ez az első folyadék, amely barnít, és napbarnított színt biztosít néhány órára. A színének köszönhetően természetes és folt nélküli barnaságot ad. A mai napig a világban minden egyes percben eladnak egy darabot.

1969

Az első termék a nagyon érzékeny bőr számára

A Hypo-Allergique család bevezetése abban az időben az első szépségápolási termékcsalád a nagyon érzékeny bőr számára, melyet illatszerboltokban árulnak és képes betartani minden ígéretét. A különböző formulák középpontjában a hipoallergén aktív hatóanyag áll, mely érzékenységcsökkentő, nyugtató és gyulladáscsökkentő. A termékek közül egy, a « Sève Miracle » (Csodakrém) első alkalommal tartalmaz RNS-t (Ribonuleinsavat), mely lehetővé teszi a ráncok megjelenésének késleltetését és a bőr megújítását. Napjainkban az egyik legjobban fogyó termék a választékunkban. Mint az első kollagént tartalmazó termék, a « Sève Miracle » is szabadalmaztatott. (Szabadalom száma: 6-924-981).

Az első termék a nagyon érzékeny bőr számára
Családi folytonosság
1973

Családi folytonosság

Gérard Gay korai halála után felesége, Emma, folytatja az Académie Scientifique de Beauté vezetését, mivel gyerekei kiskorúak. Garantálja a márka lelkét és úttörő szellemét. Először ő alkalmazza jojoba olajat a formulákban, egy olyan összetevőt, mely különleges tulajdonsága jól ismert a növények világában.

1981

Generációkon keresztül

Laurence, Gérard Gay lánya, csatlakozik az Académie Scientifique de Beauté céghez és átveszi a beszerzés irányítását. Néhány évvel később férje, Christophe Therme is csatlakozik a csapathoz, mint a márka nemzetközi fejlesztésének felelőse. A márka ma 67 országban van jelen.

Generációkon keresztül
A hatékony szépség négyese
1988

A hatékony szépség négyese

A modern és úttörő image-nak megfelelve az Académie bevezet egy forradalmi koncepciót, a « Quadrant Beauté »-t: négy kiválasztott termék egy, négy egyenlő részre osztott tégelyben. Négy kompatibilis, komplementer, nélkülözhetetlen és hatékony termék az öregedés látható jelei elleni harcban.

1993

Öregedés ellen

Ez az év a magas technológiájú anti-age termékcsalád bevezetését jegyzi, mely a « Scientific System » nevet viseli. Az Académie laboratóriuma büszkén fedi fel művészetét a formulák igazi gyöngyszemén keresztül. A termékek a legkoncentráltabbak a fő aktív hatóanyagok tekintetében; az eredmények hihetetlenek. A siker tagadhatatlan.

Öregedés ellen
A hidratálás lényege
2000

A hidratálás lényege

A « Crème Hydraderm »-ből fejlődött ki a « 100% Hydraderm » termékcsalád, mely 3 lépésben hat a bőrre: azonnal és hosszan tartóan hidratál és gátolja a vízvesztést. A mindig úttörő Académie elsőként cserélte fel e termékcsalád minden formulában megtalálható vizet 100%-ban természetes vízzel: eredeti alma vízzel, melynek csodálatos affinitása van a bőr iránt.

2006

100%-ban férfi

Az első, 30 években megjelent a borotválkozás égető érzés elleni férfiaknak készült szépségápolási krém bevezetése után az Académie Scientifique de Beauté kifejlesztett egy 100%-ban férfiaknak szóló termékcsaládot, az « Académie Men »-t. A 2 az 1 –ben termékek a bőrükre figyelő férfiak szolgálatában.

100%-ban férfi
Az első leányvállalat
2008

Az első leányvállalat

Az első leányvállalat megalapítása Németországban. Académie értékesítésének dinamizmusát bizonyítja az egyik legfontosabb európai kozmetikai piacon.

2009

A dermo-kozmetikai szakértő termékek

A « Derm Acte » termékcsalád bevezetése, két világ találkozása: a bőrgyógyászat és kozmetika. Minden termék egy ultrateljesítményű, az orvosi világban elismert (hyaluron sav, természetes kollagén, glikolsav, szalicilsav…) aktív hatóanyag felhasználásával készül, mely lehetővé teszi az optimális eredmény elérését és a hatékonyságot a bőrön.

A dermo-kozmetikai szakértő termékek
2011

A 4. generáció

Cyrille Therme és Jennifer Weinfeld, Georges Gay dédunokái, csatlakoztak az Académie Scientifique de Beauté csapatához, Export területi vezető és Stratégia marketing vezető minőségben.

2012

Egy tudományos eredmény

Több éves kutatás és fejlesztés után az Académie Laboratóriuma kidolgozott egy újgenerációs öregedésgátló szérumot, a « Formule Merveilleuse »-t. Mi a titka ? Egy tudományos teljesítmény: egy igazi újszerű, 57 aktív hatóanyagot tartalmazó, 41,7% aktív hatóanyag-koncentrátumú koktél! Egy kozmetikai forradalom, mely valóban átalakítja a bőrt egy kivételes eredményért.

Egy tudományos eredmény
2013

Új gyár és új laboratórium

A cég fejlődésének gyorsulása lehetővé tesz az Académie számára egy új, technológiailag élen járó gyártási eszközbe való beruházást és a legmagasabb minőségi követelménynek, az ISO 22 716-nek való megfelelést. Ez a minősítés garantálja a gyártási szabványok megfelelő alkalmazását.

2015

125th anniversary

A first limited edition for the 125th anniversary of the Académie Scientifique de Beauté's company. The reedition of "Princess Cream", an emblematic skincare that shows the astonishing, rare and authentic story of a family company through the years, the decades and the centuries...

125th anniversary